Ich schlacht mini Gedankewürm!

Mann, ich will äifach mol wider ganz ohni viil und sicher nid erschd morn!
Wenn du abr immr so sau dumm muesch due und nie chasch ufhöre eifach ständig ei Wort z'schribe!

Merksch du denn nid, dass du und dini Wurschdwegge scho lang nüm zämme irgendöbbis speziells zum Ustruck chönne bringe, odr susch irgendwie eifach moll ganz spontan und ungezwunge chöne sii und drbi blibe, ganz unkompliziert!

Genau!

Will alles andere isch sowieso viil zu sehr mega feschd so wies nid sött sii, so, genau so wies scho immer xii isch, abr jetzt isch ärnschthaft alles kaputt!
Mis Härz!
Min Verstand!
Min Glaube an Die Allerheiligste Nudel!

Drum will ich äifach mol widr mit dr flache Hand uffe Tisch haue und mit fester Stimm, allne wältliche Problehm zum Trotz, mi Läid rülpse, sodass jede um mi ume sich nüm länger cha zruggheebe und e tosende Aplaus usbricht, während ich mini Gedankewürmli schlacht und mindestens 7 mol muess niesse, obwohl ich weder verbohrt, no verstopft bi!

Ich ha äifach nur e chli Sabber, wo in mim linke Muulegge scho es ganzes wiili unapetitlich am iitrockne isch ohni Ufseh z'errege, abr trotzdäm stetig wachsend, bis ins Unermässliche, bis es in minere Vorstellig explodiert und als ekelerregendi Schlimexplosion widr vo mir usegwürkt wird.

Und jetzt ligts vor mir.

Als ob ichs nid scho längschdens verdaut hätt.

Ich ha angschd vo dr Widrholig, die ewigi Schlaufe vor mir immr und immr widr ablaufe z'xeh.

Au wenn ich si äigentlich lieb, will si mis innerschde unverblüemt widrschbieglet, fühl ich doch, dass ich mi langsam abr sicher vrabschid vo dr Sicherhäit, dr untrschde Schduefe und vo dere zerschdörerische Illusion.

Drum schüttle ich mi Chopf, entspann mini Schultere und verabschied mi!

Adiö mit dr Hand!

Zufallsbild

mann-bier

Aktuelle Beiträge

Ich schlacht mini Gedankewürm!
Mann, ich will äifach mol wider ganz ohni viil und...
no-no-nora - 14. Dez, 22:41
HA!
na bei dir läuft jo ou nid grad viil... also ich bin...
WendesackGasse 55 - 3. Okt, 22:36
okeee
dann eben auch hier diisös grosse ...DDDD.........AAAA... ....NN.....NN....KK...KK.. EEEEE..EEEEE..EEEEE......! !!!!..!!!!! ...DD...DD.... .AA...AA.....NNN...NN...KK ..KK...EE..........EE..... .....EE.............!!!!!! !!!!!!!! ...DD...DD....AA. .....AA...NN.N..NN...KKKK. ....EEEEE..EEEEE..EEEEE... ...!!!!!!!!!!!! ...DD...DD ...AAAAAAA..NN..N.NN...KK. .KK...EE..........EE...... ....EE.................!!! !!!!! ...DDDD.....AA...... ....AA.NN...NNN...KK...KK. .EEEEE..EEEEE..EEEEE...... ......!! AN...
no-no-nora - 20. Jun, 13:17
SAAAAAAAAAAARRRRRRRRAAAAAH HHHHHH!!!!
(nu komm au ich wieda ma ans schreibn. es passierte...
no-no-nora - 18. Okt, 12:49
Na datt nimmd mja ja...
Munkel - 4. Okt, 15:17

Musikliste


Mando Diao
Ode to Ochrasy


Wir Sind Helden
Von Hier An Blind


Placebo
Meds


2raumwohnung
Melancholisch Schön



Soundtrack, Duke / Tizol, Juan Ellington, Rachel Portman, Django / Grappelli, Stephane Reinhardt, David Snell
Chocolat


Mando Diao
Hurricane Bar


Juliette Lewis & The Licks
You´re Speaking My Language


Green Day
American Idiot



Queen
Innuendo


Various, Bob Dylan, Steve Earle, Buddy / Petty, Norman Holly, Roger Miller, Gustavo Santaolalla, Gustavo / Spillman, Jeremy Santaolalla, Gustavo / Taupin, Bernie Santaolalla, Rufus Wainwright
Brokeback Mountain

Suche

 

Status

Online seit 6549 Tagen
Zuletzt aktualisiert: 14. Dez, 22:41

soooooo viile????


Allgemaines genüüdel
Alljemaines nöies Genüüdl
Profil
Abmelden
Weblog abonnieren